قیمت خدمات :

شماره تماس :

تعرفه قیمت خدمات کفسابی بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. فاکتورهای متعددی که بر قیمت این خدمات ، اثر می گذارند را بررسی می کنیم.

نوع خدماتشروع قیمت ( متر مربع )
ساب جرم گیری10/000 تومانالی40/000 تومان
ساب بتونه سنگ20/000 تومانالی60/000 تومان
ساب رزین سنگ30/000 تومانالی80/000 تومان
ساب اپوکسی40/000 تومانالی120/000 تومان
ساب جرم گیری سرامیک20/000 تومانالی40/000 تومان
ساب گرانیت40/000 تومانالی140/000 تومان
ساب بتن25/000 تومانالی80/000 تومان
ساب موزاییک20/000 تومانالی40/000 تومان
نانو کردن سنگ20/000 تومانالی40/000 تومان
شستشوی نما20/000 تومانالی80/000 تومان
شیارزنی سنگ15/000 تومانالی40/000 تومان
ساب پاگرد ( دانه ای )250/000 تومانالی500/000 تومان
ساب پله ( دانه ای )20/000 تومانالی60/000 تومان

کفسابی از شیوه های مدرن برای زیباسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان های گوناگون می باشد. کفسابی خدمات مختلفی از جمله سنگسابی ، اجرای اپوکسی ، کفسابی ایتالیایی ، ساب زنی نانو و … را شامل می شود. قیمت ، فاکتور مهمی است که همواره مشتریان عزیز بدان توجه دارند. حال بررسی می کنیم که قیمت خدمات کفسابی چگونه محاسبه و تخمین زده می شود.

موارد تأثیرگذار بر قیمت کفسابی

قطعاً شما هم از تمیزکردن و نظافت مکرر سنگ ها و کفپوش های خود ، خسته شده اید. حتی امکان تمیز نمودن برخی از سنگ ها مانند سنگ های نمای بیرونی ساختمان برای شما وجود ندارد. لذا تصمیم به دریافت خدمات کفسابی می گیرید. اولین موردی که در این رابطه ذهن شما را مشغول می کند ، تعرفه خدمات کفسابی است. برخی از مهمترین موارد اثرگذار بر نرخ این خدمات ، موارد زیر است.

نوع سنگ و کفپوش

برای محاسبه نرخ این خدمات باید نوع سنگ و یا کفپوش شما درنظر گرفته شود. با توجه به نوع سنگ و یا کفپوش ، دستگاه مناسب برای این کار مشخص می شود. نوع دستگاهی که برای کفسابی به کار گرفته می شود ، در قیمت کار اثرگذار است. این مورد ، از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت خدمات کف سابی است.

سنگ های نرم از نرخ پایین تری برای کفسابی در مقایسه با سنگ های سخت و زبر ، برخوردار هستند. زیرا سنگ های سخت ، مقاوم بوده و به حجم کاری بالاتری برای کفسابی یا سنگسابی نیازمند می باشند.

نوع مکان موردنظر برای کفسابی

با توجه به اینکه چه مکانی را می خواهید کفسابی نمایید ، باید هزینه مختلفی را پرداخت کنید. این مسئله کاملاً بدیهی است که برای محیط های بزرگ ، تعرفه خدمات کفسابی متفاوت از محیط های کوچک درنظر گرفته شود. نوع مکان کفسابی در تعیین قیمت ، نقش دارد. آیا می خواهید یک ساختمان مسکونی را کفسابی کنید و یا می خواهید یک سوله خارج از شهر را کفسابی نمایید ؟ در واقع ، داخل شهر بودن و یا خارج از شهر بودن در تعیین نرخ اثرگذار است.

نوع خدمات کفسابی

همانگونه که اشاره کوچکی شد ، خدمات کفسابی در انواع مختلفی وجود دارد. روش های کفسابی شامل کفسابی ایتالیایی ، کفسابی حرفه ای ، کفسابی نانو ساب ، کفسابی رزین ، کفسابی معمولی و … می باشند. هر یک از این روش ها ، نرخ متفاوتی دارند. به طور مثال کفسابی ایتالیایی از قیمت بالاتری برخوردار است. زیرا تجهیزات و متریال ویژه ای برای کفسابی ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد که طبیعتاً نرخ خدمات را افزایش می دهد.

وسعت پروژه ، عامل مؤثر بر تعرفه خدمات کفسابی

قطعاً به هر میزانی که متراژ بالاتر باشد ، نرخ کلی کفسابی افزایش پیدا می کند. اما برای متراژهای بزرگ ، قیمت کفسابی را به ازای هر متر مربع کمتر درنظر می گیرند. یعنی قیمت کفسابی بر اساس متر مربع برای یک آپارتمان نقلی ، بالاتر از یک سالن بزرگ درنظر گرفته می شود. اما در مجموع به علت وسعت سالن ، نرخ کلی کفسابی بالاتر می شود. دلیل بالا بودن هزینه کفسابی سالن ، بیشتر بودن متراژ آن است ، وگرنه قیمت کمتری برای هر یک متر مربع آن نسبت به متراژهای پایین درنظر گرفته شده است.

شدت آسیب دیدگی سنگ ها و کفپوش ها

سنگ های شما دارای چه مقدار ترک و شکاف می باشند ؟ به هر میزانی که ناهمواری ها و ناهنجاری های موجود روی سنگ بیشتر باشد ، قیمت کار بالاتر می شود. زیرا حجم کاری متفاوتی برای سنگسابی یک سنگ کمی آسیب دیده با یک سنگ زیاد آسیب دیده ، نیاز است. لذا کارشناس به بازدید از سنگ پرداخته و این مسئله را در تعیین تعرفه خدمات کفسابی لحاظ می کند.

 شدت کثیفی سنگ

به هر میزانی که کثیفی و جرم سنگ بیشتر باشد ، هزینه کفسابی بالاتر می شود. زیرا سنگ ها و کفپوش هایی که جرم زیادی دارند ، به مواد بیشتری برای کفسابی نیاز دارند. لذا نرخ خدمات کفسابی افزایش پیدا می کند. سنگ های کدر به زمان و مواد بیشتری برای شفاف شدن نیاز دارند.

دستگاه کفسابی

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت کف سابی ، دستگاه مورداستفاده است. استفاده از دستگاه های تک فاز و دستگاه های سه فاز ، هزینه مختلفی دارد. با توجه به شرایط مکان کف سابی ، تعیین می شود که از چه دستگاهی بری کف سابی استفاده شود. بنابراین کارشناس با توجه به اطلاعات دریافتی از مشتری و یا بازدید از محل ، نوع دستگاه را مشخص می کند.

نحوه محاسبه تعرفه خدمات کفسابی

نرخ کفسابی بر اساس متراژ پروژه تعیین می گردد. به بیان دیگر ، قیمت کفسابی به صورت متری محاسبه می شود. کارشناسان ما اطلاعات موردنیاز را از شما دریافت نموده و حدود قیمت را به شما اعلام می کنند. تعیین نرخ دقیق کفسابی ، پس از بازدید از مکان مورنظر انجام می شود. تمامی فاکتورهای گفته شده در تعیین نرخ خدمات کف سابی لحاظ می گردند. هزینه کفسابی موزاییک ، هزینه کفسابی گرانیت ، هزینه کفسابی سرامیک ، هزینه کفسابی تراورتن و … متفاوت می باشد. در صورتی که مکان موردنظر مجهز به برق سه فاز باشد ، به دلیل استفاده از دستگاه سه فاز ، کیفیت و سرعت خدمات کفسابی بهبود پیدا کرده و قیمت کار پایین تر می شود. زیرا در مدت زمان کوتاهتری ، کار پروژه به اتمام می رسد.

ارزان ترین خدمات کفسابی را از ما بخواهید

مجموعه ” پاک سابی ” با برخورداری از سال ها تجربه ، به ارائه برترین و با کیفیت ترین خدمات کفسابی اقدام می کند. تعرفه خدمات کفسابی از سوی این مجموعه ، به صورت منصفانه و معقولانه تعیین می شود. مجموعه های متعددی در این زمینه فعالیت دارند که نرخ های پایینی را تعیین کرده اند ، اما متأسفانه کار آنها کیفیت نداشته و حتی در مواردی به سنگ ها و یا کفپوش ها صدمه وارد می کنند. دلیل ارزانی کار آنها ، استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت است.

اما مجموعه ” پاک سابی ” قیمت های معقولانه ای را برای خدمات خود تعیین نموده است. خدماتی که به بهترین شکل ممکن ارائه می شوند تا خرسندی و رضایتمندی مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد.

اسکرول به بالا