ابزارها و دستگاه های کفسابی

ابزارها و دستگاه های کفسابی

ابزارها و دستگاه های کفسابی بسیاری برای تمیز کردن سطوح وجود دارد که اگر این ابزارها نباشد پاکسازی سطوح بسیار سخت و غیر ممکن می شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی و معرفی ابزارها و دستگاه های کفسابی می پردازیم.

ابزار و دستگاه ساب تک فاز

برای معرفی ابزارها و دستگاه های کفسابی می توان به دستگاه ساب تک فاز اشاره کرد که قدرت کمتری نسبت به دستگاه های دیگر دارد و برای انواع سطوح قابل استفاده است و هم به صورت آب و هم خشک کار می کند و معمولا در جاهایی که برق سه فاز ندارند از این دستگاه استفاده می شود.

ابزار و دستگاه ساب سه فاز

یکی دیگر از ابزارهای موجود در معرفی ابزارها و دستگاه های کفسابی دستگاه کف ساب سه فاز است که از برق سه فاز استفاده می کند و قدرت آن زیاد و بالا است و بیشتر برای سطوح بتنی و سیمانی که سخت هستند از این دستگاه استفاده می شود . این دستگاه دارای کیفیت کار بسیار بالایی است ولی میزان برق مصرفی آن بسیار بالا است.

فرچه ها

فرچه ها هم یکی از ابزارهای کفسابی هستند که برای از بین بردن لکه های سطحی از آن استفاده می شود و دارای انواع مختلفی هستند مانند فرچه سیمی که زبر است و برای سطوح سخت کاربرد دارد . فرچه بکسلی که دارای یک بافت پیچیده و سخت است . فرچه پلاستیکی که جنس آن از پلاستیک است و نرم است که برای سطوح آسیب دیده و کاشی ها کاربرد دارد‌.

ابزار و دستگاه جت واتر

در مورد معرفی ابزارها و دستگاه های کف سابی می توان به دستگاه جت واتر هم اشاره کرد که این دستگاه با کمک فشار آب تمام لکه ها و کثیفی های سطح را از بین می برد و برای شستن نمای ساختمان کاربرد دارد و معمولا دارای برق تک فاز می باشد که به همین منظور برای اطلاع از قیمت و خرید این دستگاه شما می توانید با شرکت پاک سابی ارتباط برقرار کنید.

دستگاه سند پلاست

این دستگاه از برق سه فاز استفاده می کند و قدرت بالایی دارد و با کمک سیلیس می تواند سطوح سیمانی ، سنگ های تراورتنی که متخلخل است را پاکسازی می کند.

دستگاه ساب زنی دستی

یکی دیگر از موارد مهم در معرفی ابزارها و دستگاه های کفسابی  دستگاه ساب زنی دستی است که برای نظافت راه پله ها و کنج و گوشه دیوارها که طول و عرض کمتری دارد استفاده می شود و دستگاه ساب زنی بزرگ نمی تواند این مکان ها کار کند.

ماشین های ساب زنی

ابزارهای زیادی برای کفسابی وجود دارد که یکی از این دستگاه ها ماشین ساب زنی بزرگ است که معمولا در فزوشگاه ها ، بیمارستان ، مجتمع تجاری و اداری ، پاساژ کاربرد دارد و یک نفر به عنوان هدایت کننده بر روی آن می نشیند و دستگاه را کنترل می کند . این دستگاه قدرت بسیار بالایی دارد و لایه برداری اکثر سطوح را انجام می دهد که به همین منظور برای اطلاع از عملکرد این دستگاه شما می توانید با کارشناسان شرکت پاک سابی به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

لقمه های دستگاه کفسابی چیست؟

در مورد معرفی ابزارها و دستگاه های کفسابی باید به لقمه ها که از مهمترین اجزای دستگاه کف سابی است توجه کنیم که تمام کف سابی و سنگ سابی به وسیله این لقمه ها که دارای اندازه های مختلف است و کاربرد آنها متفاوت است ، انجام می شود . بیشتر این لقمه ها با اعداد شماره گذاری می شوند که هر چه عدد لقمه بیشتر باشد میزان زبری آن کمتر است و باعث نرم شدن سنگ می شود.

ترمیم کننده ها

از دیگر ابزارهای دستگاه کفسابی ترمیم کننده ها هستند که برای از بین بردن ترک ها ، درزها و شکاف ها و سطح ناهموار استفاده می شود که اپوکسی ، بتونه سنگ و رزین ها  از ترمیم کننده ها می باشند و امروزه از مواد نانو برای ترمیم کننده هم استفاده می کنند که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت پاک سابی مراجعه و نحوه خرید این ابزارها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

ما در این مبحث به معرفی ابزارها و دستگاه های کفسابی پرداختیم و این دستگاه ها برای پاکسازی سطوح بسیار کاربردی هستند که به همین منظور شما می توانید با شرکت پاک سابی ارتباط و از نحوه عملکرد و نحوه خدمات این شرکت اطلاع حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا