روش های ساب زنی سطوح

انواع روش های مختلف ساب زنی سطوح

همانطور که می دانید برای تمیز کردن سطوح ساختمانی از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود و به این عمل ساب زنی یا سنگ سابی می گویند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی انواع روش های ساب زنی سطوح می پردازیم.

انواع روش کفسابی یا ساب زنی

کفسابی به روش بلورسازی

یکی از انواع روش های ساب زنی سطوح روش بلورزنی است که در این روش با استفاده از فلوروسیلیکات سنگ و سرامیک به صورت یکنواخت براق و صیقلی می شود . این ماده شیمیایی فلوروسیلیکات را روی سطوح سنگی ریخته و با استفاده از پد پشمی که داخل دستگاه قرار دارد بلورهای شیشه ای بر روی سطوح ایجاد می شود که دور دستگاه با گرما و حرارت باید حدود ۱۷۵ دور در دقیقه باشد تا این بلورهای شیشه ای ایجاد شوند که به همین منظور شما می توانید جهت استفاده از این روش با شرکت پاک سابی ارتباط برقرار کنید و یا به سایت شرکت پاک سابی مراجعه کنید و نحوه کلیه خدمات این شرکت را مشاهده نمایید.

کفسابی به روش پوشش موم

یکی دیگر از روش های ساب زنی سطوح روش پوشش موم است که برای براق شدن سطوح از این روش که یک روش مصنوعی است استفاده می شود . در این روش از موم آکریلیک ، آورتان و غیره به صورت مایع یا نیمه مایع استفاده می شود و با دستگاه غلتک سمپاش این ماده را روی سطوح بریزید و این مواد باعث می شوند که دستگاه کف ساب سریع حرکت کند . روش پوشش موم برای سنگ های ناصاف و متخلخل مانند تراورتن درست عمل نمی کند و باعث شکستگی این سنگ ها می شود.

سنگ سابی با ساب زنی الماس

یکی دیگر از انواع روش های ساب زنی سطوح روش ساب زنی با الماس است . این دستگاه ساب زنی ۳ تا ۶ عدد دیسک به قطر ۳ الی ۴ اینچ دارد که در پایین صفحه دستگاه نصب شده است که باعث سابیده شدن سنگ می شود . این روش سطح سنگ با الماس سمباده زده می شود و تمام سنگ ها درخشان و براق می شوند و سرعت حرکت آن باید ۱۷۵ دور در دقیقه باشد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت پاک سابی به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید.

کفسابی با استفاده از پودرها و ترکیبات دیگر

این روش هم مانند روش سمباده زدن با الماس است یعنی  از طریق پودر ساینده این عمل انجام می شود که پودرها بر روی سطوح پاشیده می شوند و کمی آب به آن اضافه می شود و با دستگاه کف سابی سنگ ها صیقلی و براق می شوند . البته در این روش می توان از دانه های ریز آلومینیوم یا پودر ساینده اکسید قلع هم برای پاک کردن و تمیز کردن سطوح سنگی استفاده کرد.

کف سابی ایتالیایی

یکی از بهترین روش های ساب زنی سطوح  روش کف سابی ایتالیایی است که در این روش لقمه ها باعث از بین رفتن ایرادهای سنگ ها می شوند و سطح سنگ ها را یکنواخت و صیقلی می ‌کنند . این کفسابی ایتالیایی باعث افزایش دوام و طول عمر سنگ می شود و این کار باید توسط افراد ماهر انجام شود تا باعث ایجاد خراش یا شکستگی بر روی سنگ نشود. این روش پاک کردن سطوح یکی از پر طرفدارترین نوع روش ها می باشد که به همین منظور شما می توانید با شرکت پاک سابی در زمینه خدمات سنگ سابی و کفسابی و غیره ارتباط برقرار کنید چون این شرکت دارای افراد متخصص و تجهیزات پیشرفته در زمینه کف سابی و غیره می باشد.

ارائه بهترین خدمات ساب زنی

بطور کلی می توان گفت که انواع روش های ساب زنی سطوح با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته باعث ترمیم و تمیزی سطوح و سنگ ها شود که به همین منظور شرکت پاک سابی یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه خدمات کف سابی و ساب زنی می باشد که شما می توانید به سایت شرکت پاک سابی مراجعه و نحوه خدمات این شرکت را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

انواع روش های ساب زنی سطوح را بررسی کردیم و این روش ها باعث می شوند که نه تنها سطوح همیشه صیقلی و براق است بلکه باعث سلامت و سالم ماندن سطوح می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت پاک سابی ارتباط و از نحوه سفارش این خدمات اطلاع حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا