مبارزه با لکه های سنگ

چگونه به مبارزه لکه های سنگ برویم؟

همانطور که می دانید سنگ ها در ساختمان از عناصر بسیار مهم می باشند که باید در تمیزکردن آن دقت کرد چون اکثر مواد شوینده خواص اسیدی دارد و باعث از بین رفتن سنگ می شود و صیقلی و براق بودن سنگ را از بین می برند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی اینکه چگونه به مبارزه لکه های سنگ برویم می پردازیم.

روش های از بین بردن لکه از روی سنگ های طبیعی

در مورد این موضوع که چگونه به مبارزه لکه های سنگ برویم باید گفت که برای از بین بردن لکه های سنگ طبیعی شما با استفاده از آب گرم و دستمال تمیز می توانید این لکه ها را پاک کنید و هیچ وقت نباید از سرکه برای تمیز کردن استفاده کنید چون به لایه های رویی سنگ آسیب می رساند . اگر لکه های سنگ سرسخت و محکم باشند باید از پاک کننده های محافظ سنگ با ph  مناسب استفاده کنید و به هیچ وجه از سفیدکننده ها و شوینده های اسیدی استفاده نکنید . البته باید در نظر داشته باشید که کف سابی و سنگ سابی بهترین انتخاب برای از بین بردن لکه های انواع سنگ ها می باشد.

روش های از بین بردن لکه از روی سنگ مرمر

در مورد اینکه چگونه به مبارزه لکه های سنگ برویم باید گفت که  در تمیز کردن لکه های سنگ مرمر باید دقت زیادی کرد چون سنگ مرمر حساس است و اگر موادی مانند سرکه ، انواع آب میوه ، قهوه ، محلول اسیدی بر روی این سنگها ریخته شود باید فوری با دستمال تمیز آنها را پاک کرد و اگر پاک نشد فوری باید از ساب زن سنگ استفاده کنید که سنگ مرمر به حالت اولیه خود برگردد که به همین منظور شما می توانید از دستگاه های کف سابی یا سنگ سابی استفاده کنید.

روش از بین بردن لکه از روی سنگ صابون

از سنگ های صابون برای آشپزخانه بسیار استفاده می شود که برای تمیز کردن این نوع سنگها باید از مایع ظرفشویی و اسفنج و آب گرم استفاده کنید و بعد سنگ را خشک و تمیز کنید . البته برای تمیزکردن این سنگ ها نباید از شوینده های براق کننده استفاده کنید چون ممکن است باعث ایجاد خط و خش بر روی سنگ ها شوند که البته به علت مقاومت این سنگ ها شما می توانید با کاغذ سمباده این خطوط را تمیز کنید و در نهایت اگر تمیز نشد شما باید از کفسابی استفاده کنید که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت پاک سابی به صورت آنلاین ارتباط و از نحوه خدمات این شرکت اطلاع حاصل کنید.

از بین بردن لکه ها از روی انواع سنگ

در مورد اینکه چگونه به مبارزه لکه های سنگ برویم باید به این موضوع اشاره کرد که بهترین نوع تمیزکاری برای انواع سنگ کف سابی و سنگ سابی است که سنگ به حالت و شکل اولیه خود برگردد و برای اینکه به طور کلی لکه های سنگ را از بین ببرید باید از دستگاه سنگ سابی استفاده کنید و شناخت کافی از نوع سنگ را داشته باشید و با متخصصان در این زمینه مشاوره کنید که به همین منظور شرکت پاک سابی کلیه خدمات کف سابی سنگ مرمر ، گرانیت ، بتن ، سرامیک و غیره را برای ساختمان شما انجام می دهد و کارشناسان خود را در اسرع وقت به محل اعزام می کند.

از بین بردن کلیه لکه ها توسط شرکت پاک سابی

چگونه به مبارزه لکه های سنگ برویم موضوعی بسیار مهم است و به طور کلی برای از بین بردن لکه های انواع سنگ بهتر است که از شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت می کنند راهنمایی بگیرید که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت پاک سابی مراجعه و کلیه خدمات کف سابی و سنگ سابی این شرکت را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

چگونه به مبارزه لکه های سنگ برویم را بررسی کردیم  که اکثر افراد با آن درگیر هستند و برای پاک کردن کلیه سنگ ها نباید از مواد شیمیایی استفاده کرد چون شفافیت و براق بودن سنگها را از بین می برد و بهتر است که برای پاک کردن کلیه سنگ ها از کارشناسان یا متخصصان در این زمینه کمک بگیرید که به همین منظور شما می توانید با شرکت پاک سابی ارتباط و از نحوه خدمات این شرکت اطلاع حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا