مزایا و ویژگی

مزایا و ویژگی های کف سابی

کف سابی باعث جلای سنگ ها می شود و یک درخشندگی فوق العاده ای به سنگ می دهد و باعث افزایش طول عمر سنگ و تمیز ماندن آن می شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی مزایا و ویژگی های کف سابی می پردازیم.

مهمترین مزایای کف سابی

از مزایا و ویژگی های کف سابی می توان به چند مورد اشاره کرد که باعث افزایش طول عمر سنگ می شود و همچنین باعث براق شدن سنگ و یکنواخت شدن پستی و بلندی ها  و سطح صاف و یکدست می شود. از دیگر مزایای کف سابی مواد اضافی مانند سیمان ، مصالح و غیره را پاک می کند و به ترمیم آسیب دیدگی سنگ کمک و سنگ های قدیمی و کهنه را نو می کند.

افزایش عمر مفید سنگ

یکی از مزایا و ویژگی های کف سابی افزایش طول عمر سنگ است چون اکثر سنگ ها دارای شکاف ها و درزها هستند که با نفوذ آب و رطوبت باعث خراب شدن سریع سنگ می شود ولی با انجام کف سابی این درزها از بین می رود و مواد و آب به داخل سنگ نفوذ نمی کند و به همین دلیل طول عمر سنگ بیشتر می شود.

براق شدن سنگ

یکی دیگر از مزایا و ویژگی های کف سابی براق شدن سنگ می باشد که برای براق شدن باید سنگ ها صیقل خورده شوند که این کار را با دستگاه های مخصوص انجام می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت پاک سابی برای براق شدن سنگ های ساختمان خود ارتباط برقرار کنید.

هموار کردن سطوح و حذف ناهمواری ها با کف سابی

یکی دیگر از مزایا و ویژگی های کف سابی این است که پستی ها و بلندی ها و ناهمواری ها در کاشی ، سرامیک و سنگ ها از بین می رود و سطوح بسیار صاف و یکدست می شود به طوری که شما می توانید صاف بودن آن را با دست لمس کنید.

مواد چسبناک ، سیمان و مصالح با کف سابی از بین می رود

مواد چسبناک که از چسب های مخصوص یا موکت و غیره باقی مانده است را می توان از روی سنگ ها با کف سابی حذف کرد و مواد و مصالح ساختمانی مانند دوغاب سیمان و غیره را که سخت شده است را می توان با دستگاه های کف سابی از بین برد . به همین منظور شما برای رفع این مشکل در ساختمان خود می توانید به سایت شرکت پاک سابی مراجعه و از خدمات کف سابی بهره مند شوید.

ترمیم آسیب دیدگی سنگ ها

یکی از ویژگی های کف سابی این است که لایه های کهنه که به دلیل استفاده از مواد شوینده و مواد اسیدی را می توان از روی این سنگ ها با کمک کف سابی تمیز کرد. این مواد که خاصیت خورندگی دارند و ممکن است روی سنگ رد به جا بگذارند که با کمک دستگاه کف سابی می توان این سنگ ها را ترمیم و تمیز و صیقل داد.

نوسازی سنگ های کهنه

از دیگر مزایا و ویژگی های کف سابی این است که سنگ های قدیمی را نو کنید یعنی به جای اینکه به فکر تعویض سنگ باشید با کف سابی لایه های رویه سنگ را که آسیب دیده و کهنه شده است را حذف و لایه نویی از سنگ جلوه می کند . با کف سابی اصولی شما می توانید مشکلاتی از قبیل آسیب های فیزیکی ، نفوذ آب به عمق سنگ ، مواد شیمیایی  و غیره را برطرف کنید.

هزینه کف سابی

از مزایا و ویژگی های کف سابی هزینه آن است که بسیار مقرون به صرفه است و شما به جای اینکه سنگ را تعویض کنید می توانید آن را ترمیم و کف سابی کنید که هزینه این کار بستگی به متراژ دارد و اگر سنگ گرانیتی باشد قیمت آن بالاتر است و هر چه مکان مستطیلی باشد قیمت آن کمتر است . بنابراین کف سابی باعث کاهش هزینه های سنگ می شود و از هزینه های اضافی جلوگیری می شود که به همین منظور برای اطلاع از قیمت و هزینه شما می توانید به سایت شرکت پاک سابی مراجعه و نحوه هزینه ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

مزایا و ویژگی های کف سابی بسیار زیاد است و باعث پاکیزگی سنگ و زیبا شدن ظاهری سنگ ها می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت پاک سابی ارتباط و از نحوه سفارش کف سابی اطلاع حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا