هزینه و قیمت کفسابی ساختمان

هزینه و قیمت کفسابی ساختمان چقدر است؟

هزینه و قیمت کفسابی ساختمان را در این مقاله بررسی می کنیم. اگر شما هم قصد دریافت این خدمات را برای محل کار، منزل و واحد های تجاری خود دارید، در این مقاله همراه من باشید تا هر آنچه باید در مورد کفسابی ساختمان بدانید را در اختیارتان بگذاریم. هر کدام از اشیا طول عمر مفیدی دارند و به مرور زمان دست خوش تغییرات و استهلاک قرار می گیرند.

کفپوش ها، نسل جدیدی از متریال ساختمان هستند که در انواع مختلف عرضه می شوند. امروزه در بازار انواع کفپوش های نانو، سرامیک، پارکت و … یافت می شود. با مروز زمان هر یک از این کف پوش ها بسته به محیط، آلوده می گردند و این آلودگی تاثیر مستقیمی بر کیفیت زندگی ما دارد. زیرا کفپوش ها نقش فرش و موکت را در زندگی امروزه بر عهده دارند و ارتباط انسان با آن ها به طور می باشد.

برخی از آلودگی های سطحی این کفپوش ها، با روش های خانگی، از قبیل تی، جارو و انواع شوینده های خانگی امکان پذیر می باشد، اما به مرور زمان و طی سالیان، آلودگی های بیشتری در درز و سطح کفپوش ها می نشیند و حتی جلوه ی ظاهری ساختمان را خراب می کند، خدمات کفسابی برای پاکیزه کردن این آلودگی ها ایجاد شده است. ما در پاک‌ساب، پاکی و طراوت را به کف پوش های شما باز می گردانیم.

قیمت کفسابی ساختمان چگونه محاسبه می شود؟

هر خدماتی بسته به سختی و متریال مورد استفاده در آن، هزینه ای را در بر می گیرد. در خدمات کف سابی نیز، فاکتور های متعددی برای تعیین هزینه ی پاکسازی کفپوش ها وجود دارد. در این قسمت به بررسی فاکتور های موثر بر هزینه و قیمت کفسابی ساختمان می پردازیم. هرچند در گذشته این خدمات تنها برای ساختمان های لوکس و ویژه انجام می گرفت، امروزه با پیشرفت صنعت و افزایش تعداد ساختمان ها و دستگاه ها، امروزه این خدمات برای پاک سازی انوع ساختمان ها در دسترس می باشد.

متراژ ساختمان: مساحت و متراژ ساختمان، مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت کفسابی ساختمان می باشد. مساحت داخلی ساختمان به متر مربع حساب می گردد و طبق آن هر چقدر مساحت بیشتر باشد، به تبع آن هزینه نیز بالاتر می رود.

جنس کف پوش: کفپوش های ساختمان در متریال ها و جنس و رنگ های مختلفی تولید می گردند. اگر چه تقریبا اغلب کفپوش ها، سطحی صاف و صیقلی دارند و روند کفسابی آن ها آسان است، اما در پارکت هایی با طرح برجسته آلودگی ها و چربی های سطح کفپوش، نیاز به تلاش بیشتری برای پاکسازی دارند. لذا ممکن است با توجه به جنس کفپوش، هزینه و قیمت کفسابی ساختمان شما تغییر کند.

تعداد کارکنان: فاکتور متراژ ساختمان تعیین کننده ی زمان مورد نیاز برای کفسابی می باشد. در نتیجه ممکن است با توجه به زمان محدود شما، تعداد کارکنان بیشتری برای کفسابی ساختمان از سوی شرکت در نظر گرفته شود.

متریال، فاکتوری مهم در تعیین هزینه ی کفسابی ساختمان

انواع متریال مورد استفاده در کف پوش های ساختمانی عبارت هستند از  پارکت و لمینت، بامبو، پی وی سی، بتنی، سرامیکی، سنگ و کاشی. در این قسمت از مقاله به برسی قیمت کفسابی ساختمان با توجه به متریال آن می پردازیم.

کفسابی پارکت و لمینت: این نوع از کفپوش ها به دلیل حد فاصلی که بین کف ساختمان و کفپوش وجود دارد، برای رفع آلودگی به کفسابی بیشتری نیاز دارند. سطح این کفپوش ها بسته به نوع کاربری ساختمان دیر تر کدر می شود و در صورت کدر شدن می توان از کفسابی همراه با جلادهی استفاده کرد.

کفسابی سرامیک: این نوع کفپوش بیشتر در اشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. هزینه ی کفسابی ساختمان هایی با کفپوش سرامیک به مراتب کمتر می باشد، زیرا با توجه به سطح صاف و هموار آن، آلودگی ها سریع تر از بین می رود و روند کفسابی سریعتر و نتیجه مطلوب تر می باشد.

کفسابی پی وی سی: کفسابی پی وی سی که امروزه بسیار پر طرفدار است، از نوعی پلاستیک فشرده ساخته می شود، این کف پوش، به دلیل سطح رزینی خود به مراتب بیشتر دستخوش کدر شدن قرار می گیرد. می توانید با استفاده از خدمات کفسابی، جلا و جلوه ی اولیه را به آن برگردانید. هزینه و قیمت کفسابی ساختمان ها با توجه به متریال آن ها متفاوت است و کفسابی انواع کفپوش ها در مجموعه ی پاکساب با بهترین قیمت انجام می شود‌. پس برای اطلاع از هزینه ها با ما در تماس باشید.

بهترین قیمت کفسابی ساختمان در پاکسابی

با توجه به رشد تعداد ساختمان ها، امروزه کفسابی ساختمان نیز به عنوان مرحله ای پس از نازک کاری در ساختمان های نوساز انجام می شود‌ این خدمات باعث درخشان تر شدن کف پوش و ظاهری دلنشین می گردد. مجموعه ی کفسابی پاکسابی با چندین سال سابقه در این حوزه آماده ی ارائه ی انواع خدمات کفسابی ساختمان به شما عزیزان می باشد.

قیمت کفسابی ساختمان در مجموعه ی پاکسابی کاملا عادلانه و قیمتی رقابتی با شرکت های دیگر می باشد. هزینه ی صرف شده توسط خود افراد برای کفسابی ساختمان به مراتب بیشتر از دریافت خدمات از شرکت ما می باشد. ما با استفاده از انواع روش های روز دنیا و همچنین ماشین های پیشرفته، بهترین خدمات را برای زیبایی و پاکسازی کفپوش های شما ارائه می دهیم. نکته ی مهم دیگر در انتخاب شرکت کفسابی، تناسب زمانی می باشد.

کفسابی پاکسابی مفتخر است تا با بیشترین تعداد دستگاه و کارکنان، در سریع ترین زمان ممکن به نیاز شما پاسخ دهد و از هزینه های گزاف در قیمت کفسابی ساختمان شما بکاهد. فرق نمی کند که متراژ ساختمان شما چند متر مربع و یا حتی چند طبقه می باشد، فرق نمی کند که متریال استفاده شده در کفپوش های شما چیست، اگر به فکر پاکیزگی، نوسازی و زیبایی ساختمان خود در کمترین زمان ممکن هستید، با کفسابی ساختمان پاکسابی تماس بگیرید.

شرکت ما آماده ی همکاری با انواع ارگان ها، شرکت ها و پیمانکاران عزیز می باشد. هزینه و قیمت کفسابی ساختمان در پاکسابی برای شما و اطرافیانتان شگفت انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا