کفسابی ایتالیایی و نانو

کفسابی ایتالیایی و نانو

کفسابی ایتالیایی و نانو ، از برترین و جدیدترین روش های کفسابی است که با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سنگسابی انواع سنگ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

کفسابی ایتالیایی چیست ؟

کفسابی ، مجموعه اقداماتی است که به منظور براقیت و تمیز نمودن سنگ های کف انجام می شود. کفسابی مراحل مختلفی را شامل می شود. گاهی در برخی از شیوه های کفسابی ، لایه سطحی سنگ برداشته می شود. کفسابی انواع گوناگونی دارد که شامل کفسابی ایتالیایی ، کفسابی رزین ، کفسابی بتن ، نانو و… می باشد.

کف سابی ایتالیایی ، یکی از شیوه های کف سابی می باشد که با بهره گیری از متریال نانو و ساب ها و با استفاده از ماشین آلات ایتالیایی صورت می گیرد. کفپوش ها پس از عملیات کف سابی ایتالیایی ، بسیار درخشان و شفاف می شوند. درخشندگی کفپوش های کف سابی شده با روش ایتالیایی ، بسیار خیره کننده است و تمامی نظرها را به خود جلب می کند.

آیا ناهمواری های سنگ با کفسابی ایتالیایی و نانو برطرف می شود ؟

کف سابی ایتالیایی قادر است تمامی عیوب سنگ را رفع نموده و سنگ را به لحاظ ظاهری ، همانند روز اول کند. معمولاً به این عملیات ، سنگسابی ایتالیایی یا نانو گفته می شود. براقیت و جلای سنگ پس از سنگسابی ایتالیایی ، به اندازه ای است که می توانید عکس خود را بر روی آن ملاحضه بفرمایید. گاهی این شیوه کف سابی را کفسابی آینه ای و کف سابی شیشه ای نام می برند که یکی از جذاب ترین نوع کفسابی می باشد.

کاربرد کفسابی نانو

اصلی ترین کاربرد کف سابی نانو شامل ممانعت از شوره زدن سنگ ، پیشگیری از رشد و پرورش باکتری ها ، ضد آب شدن سطوح ، پیشگیری از نفوذ آلودگی ها به سنگ ، افزایش طول عمر سنگ ، پیشگیری از یخ بستن و لیز شدن سطوح در یخبندان و  … می باشد.

شما می توانید برای انواع سطوح از جمله سنگ های نچرال ، سطوح سیمانی ، سنگ های تزئینی ، موزاییک ، سطوح شیشه ای ، کاهگلی ، آجری و … از کفسابی ایتالیایی و نانو استفاده نمایید.

اثر نانو در کفسابی ساختمان

نانو ، ماده ای بی رنگ است که خاصیتی اعجاب انگیز دارد. این ماده ، هیچگونه اثر منفی بر بافت سنگ نمی گذارد. نانو موجب می شود که گرد و خاک ها بر روی سنگ نفوذ نکند. اصلی ترین مزیت نانو ، ضد آب شدن مواد و مصالح است. زمانی که سنگ ها با نانو کف سابی شوند ، مواد شیمیایی و اسیدی نمی توانند سبب خرابی سنگ شوند. این مسئله موجب افزایش طول عمر سنگ می شود.

کف سابی ایتالیایی چگونه انجام می شود ؟

کف سابی ایتالیایی با استفاده از دستگاه های ایتالیایی انجام می شود. با بهره گیری از دستگاه های ایتالیایی و پد الماسه و اسیدی ، عملیات لایه برداری از سطوح را انجام می دهند. به دلیل آنکه ، لقمه های استفاده شده در کفسابی ایتالیایی و نانو دارای ظرافت زیادی می باشند ، فرآیند لایه برداری را به طور ذره بینی پیاده سازی می کنند. پد الماسی و اسیدی کف سابی ایتالیایی ، از مدرن ترین تجهیزات ساب زنی می باشد. نام دیگر این پدها ، صفحات منقطع است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. انعطاف پذیری بالا سبب می شود که آسیبی به ظاهر سنگ وارد نشود.

از پدهای الماسه برای ساب زنی گرانیت ، حذف رزین و بتون از روی سنگ و … استفاده می شود که نتایج بسیار مطلوبی را به همراه دارد.

تفاوت سابزنی ایتالیایی و سایر روش های ساب زنی

سابزنی ایتالیایی با سایر روش های سابزنی ، تفاوت زیادی ندارد. اصلی ترین تفاوت آن ، نوع دستگاه های مورد استفاده و نوع لقمه ها می باشد. تجهیزاتی که در سابزنی ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار مدرن است. لقمه ها و ساب های موجود بر روی دستگاه ایتالیایی ، خصوصیات بسیار خوبی دارند. فناوری به کار رفته در دستگاه های ایتالیایی موجب می شود که نمای سنگ بسیار درخشنده و شیک شود. بهترین روش برای آیینه ای کردن کفپوش ها ، کفسابی ایتالیایی و نانو است.

مراحل کفسابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی در چندین مرحله انجام می شود. در مرحله ی اول ، همه ی پستی و بلندی های روی سنگ ها توسط لقمه های ایتالیایی رفع می شود. سپس در مرحله ی بعد ، شکاف ها و حفره های موجود روی سنگ با استفاده از رزین های جدید پر شده و کاملاً پوشیده می شود. در مرحله ی آخر ، با استفاده از ساب های ایتالیایی نرم ، به صیقلی کردن سنگ ها پرداخته می شود.

مزایای کف سابی نانو

در کف سابی نانو ، ابتدا با استفاده از دستگاه های کف سابی ایتالیایی به کفسابی سطوح اقدام می شود. سپس سطح را با نانو پوشش می دهند و فرآیند کفسابی ( کفسابی ایتالیایی و نانو ) را تکمیل می کنند. مهمترین مزایای کف سابی نانو موارد زیر است.

درخشندگی خیره کننده کفپوش

افزایش مقاومت سطوح

عدم نفوذ آلودگی ها به سنگ

ممانعت از خرابی سنگ ها به دلیل ساختار ویژه نانو

انواع مواد نانو برای کف سابی

موادی که در این نوع کفسابی ها مورد استفاده قرار می گیرد ، کیفیت های مختلفی دارد. نانوی موجود در بازار برای فرآیند کفسابی نانو شامل نانو ایتالیایی ، نانو ژاپنی و نانو اسپانیایی می باشد. نانوی ایتالیایی مرغوب ترین است. کیفیت نانوی اسپانیایی در حد نانوی ایرانی می باشد. نانوی ژاپنی در سطح کیفی متوسطی قرار دارد.

قیمت کفسابی ایتالیایی و نانو

نرخ خدمات کف سابی بر اساس نوع سنگ و وضعیت آن ، متراژ و … تعیین می شود. کف سابی نانو و ایتالیایی از قیمت بالاتری در مقایسه با سایر روش های کف سابی برخوردار است. بهره گیری از دستگاه های پیشرفته ایتالیایی ، لقمه های مرغوب و مواد نانوی با کیفیت و … موجب قیمت بالای این نوع کف سابی شده است.

درست است که کف سابی ایتالیایی هزینه بالایی دارد ، اما با توجه به نتیجه کار مشخص می شود که این کف سابی واقعاً ارزشمند است. لذا در صورتی که می خواهید کفپوش های خود را به بهترین شکل ممکن جلا دهید ، این نوع کف سابی را انتخاب کنید. پاک سابی به ارائه برترین خدمات کف سابی از جمله کفسابی ایتالیایی و نانو با مناسب ترین قیمت ها اقدام می کند.

 
 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا