کفسابی نانو چیست؟

کفسابی نانو چیست؟

کفسابی نانو جدیدترین روش برای پاکسازی کفپوش های ساختمان می باشد. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی این روش پیشرفته شما را در انتخاب بهترین نوع کفسابی یاری کنیم. پس همراه من باشید.  استفاده از کفپوش ها در دهه های اخیر بسیار مرسوم شده است. کفپوش ها علاوه بر زیبایی و جلوه ی خاصی که به فضای داخلی ساختمان ها و یا محوطه های لابی و بیرونی هتل ها می بخشند، از ورود گرد و غبار و آلودگی های اضافی نیز جلوگیری می کنند.

در گذشته کفپوش های ساختمانی تنها از جنس بتن و خاک بودند و کم کم سرامیک جای آن ها را گرفت، در سال های اخیر دیگر کمتر ساختمانی بدون کفپوش ساخته می شود. این افزایش تقاضا برای کفپوش ها، باعث تنوع در عرضه ی انواع کف پوش ها شد. در بازار امروز انواع کفپوش های سرامیکی، پی وی سی، سنگ، پارکت و … موجود می باشد.

پاکسازی و کفسابی این کفپوش ها به مراتب ساده تر از گذشته است و در شهرهای بزرگ شرکت های خدماتی تحت عنوان کفسابی ساختمان آماده ی ارائه این خدمات به مشتریان هستند. یکی از بهترین و سریع ترین روش های کفسابی و پاکسازی کفپوش ها، کفسابی نانو و یا همان نانوسابی می باشد. در ادامه با این روش بیشتر آشنا می شویم.

کفسابی نانو یا نانو ساب چیست؟

به طور کلی کفسابی نانو، استفاده از مواد نانو برای مستحکم کردن کفپوش ها و محافظت از آن ها در برابر رطوبت می باشد. نانو ساب اصطلاح اشتباهی است که برای کفسابی نانو در جامعه کاربرد پیدا کرده است. نانو به عنوان روکشی برای کفپوش ها استفاده می شود که مزایا و ویژگی های بسیاری دارد. انجام این مرحله در ساختمان سازی، انتخابی است و اجباری در آن نمی باشد.

شاید به در ابتدا، انجام کفسابی نانو یک هزینه ی اضافی به نظر برسد. اما اگر شما از مزایا و ویژگی های این تکنولوژی پیشرفته اطلاع داشته باشید، متوجه می شوید که کفسابی نانو، از هزینه های بعدی می کاهد و طول عمر ساختمان شما را بیشتر می کند و از هزینه های نوسازی و مراقبت از کفپوش ها را کاهش می دهد.

دقت کنید که انجام این روش نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد و علاوه بر مرغوبیت مواد نانو، مهارت و تخصص افراد نیز بسیار در کیفیت و خروجی آن دخیل می باشد. قبل از انجام کفسابی نانو به اقداماتی نیاز است که در این قسمت به اختصار  به آن می پردازیم:

۱. قبل از هر چیز بهتر است ابتدا سطح مورد نظر را از هر آلودگی و گرد و غبار پاک کنیم، زیرا گرد و غبار کیفیت و درخشندگی کفسابی را کاهش می دهد.

۲. پس از گردگیری، با استفاده از دستگاه شستشوی خاصی، سطح مورد نظر را شستشو می دهند تا حتی ریز گرد ها را نیز از بین ببرند.

۳. سپس رطوبت سطح را گرفته و آن را خشک می کنیم.

۴. دقت کنید که نوع کفپوش و سنگ سطح شما، تعیین کننده ی نوع نانوی مصرفی برای کفسابی نانو می باشد.

۵. در مرحله ی پایانی، مواد نانو را بر روی سطح ریخته و آن را به درستی پخش می کنیم تا تمام سطوح مورد نظر از نانو پوشیده شود. سپس باید صبر کنیم تا خشک گردد.

مزایای نانوسابی و کفسابی نانو چیست؟

این روش پیشرفته مزایای بسیاری نسبت به روش های قبلی دارد. گرچه نکته ی بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب شرکتی است که کیفیت و اصالت مواد مصرفی را تضمین کند. در صورت درست انجام دادن تمام مراحل توسط شرکت معتبر شما شاهد ویژگی ها و مزیت های کفسابی نانو خواهید بود. این مزایا عبارت هستند از:

۱. کفسابی نانو باعث افزایش طول عمر کفپوش ها می شود. به این معنا که لایه ی محافظی بر روی سنگ ایجاد می گردد تا از ضربات سنگین احتمالی جلوگیری کند.

۲. نانوسابی باعث پوشاندن درز های کفپوش می شود. به این ترتیب هیچ آلودگی توانایی نفوذ به محیط شما را ندارد.

۳. کفسابی نانو، کفپوش ساختمان شما را در برابر نور خورشید و رنگ رفتگی محافظت می کند و در نتیجه کفپوش شما همیشه نو به نظر می رسد.

۴‌. با نانو سابی هزینه های کفسابی ساختمان شما کاهش پیدا می کند.

۵. زیبا و درخشندگی یکی دیگر از مزایای نانوسابی کفپوش می باشد. شما با  دریافت این خدمات برای کفپوش های خود، خطرهای احتمالی از یخ زندگی و ترک خوردگی را کاهش می دهید.

قیمت و هزینه ی کفسابی نانو و نانوسابی

مجموعه ی کفسابی پاکساب، با سابقه ای درخشان در این عرصه آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. استفاده از مواد نامرغوب و تقلبی باعث کاهش طول عمر کفپوش های شما می گردد، بنابراین شرکت معتبری را برای این خدمات انتخاب کنید.

قیمت و هزینه ی کفسابی نانو، به مراتب بیشتر از کفسابی های دیگر می باشد. اما این حقیقت به آن معنی نیست که قیمت های بسیار بالا را برای کفسابی نانو قبول کنید. شرکت پاکساب، با منصفانه ترین قیمت و بهترین کیفیت در این زمینه دارای سابقه و رزومه ی درخشانی می باشد. برای اطلاع از هزینه های نانوسابی، تماس بگیرید.

کفسابی نانو آیا اجباری است؟

کفسابی نانو برای محافظت از کفپوش های ساختمان در برابر اکسید شدن و پوسیدگی کفپوش ها انجام می شود. در مناطق شرجی و مرطوب و همچنین ساختمان هایی که در آن ها شستشوی زیادی صورت می گیرد، بهتر است نانوسابی انجام شود. در بسیاری از رستوران ها و هتل ها کفسابی نانو پیشنهاد می شود.

زیرا با شستشوی مدام ممکن است، رطوبت باعث خرابی و پوسیدگی کفپوش ها شود. سنگ و سرامیک به سادگی آب را جذب می کنند و این جذب ممکن است در دراز مدت، باعث ایجاد جلبک و آلودگی های اضافی در درز ها و گوشه های کفپوش می باشد.

با این حساب بهترین کفپوش ها و سطوح برای نانوسابی یا کفسابی نانو، سطوح آجری و بنتی، سطوح سنگی و حتی متریال شیشه ای می باشد. پس از انجام این کفسابی، کفپوش های ساختمان شما حالتی رزینی پیدا می کند و جلوه و درخشندگی آن چند برابر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا