کف سابی و جرم گیری استخر

کف سابی و جرم گیری استخر

همانطور که می دانید استخرها به مرور زمان به دلیل استفاده از آب چاه رسوب و جرم می گیرند که برای رفع این رسوب و جرم باید کف سابی و جرم گیری شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی کف سابی و جرم گیری استخر می پردازیم.

جرم گیری استخر

برای کف سابی و جرم گیری استخر باید سطوح اطراف را ساب زد و زمانی که کف سابی انجام می شود سنگ ها ضد عفونی و درخشش بیشتری پیدا می کنند و با کف سابی رسوب و جرم ها از بین می رود و استخر ضدعفونی می شود و استخر تمیز و شفاف می شود.

دستگاه های کف سابی استخر

برای کف سابی و جرم گیری استخر باید از دستگاه های ساب زنی استخر استفاده کرد . این دستگاه ها و مواد شامل پولیشر ، اسکرابر ، واترجت های صنعتی ، جاروبرس ، کارواش خانگی ، اسیدشویی ، بخار ، سولفات آلومینیوم و غیره می باشد . در استخرها باید به شیب استخر توجه کرد که به صورت یکدست استخر از جرم ها پاک شود و برای دیواره های استخر هم از دستگاهی که مخصوص جرم دیواره ها است استفاده می شود و بعد سطوح به صورت کامل ساب زده می شود که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت پاک سابی به صورت آنلاین ارتباط و از نحوه خدمات کف سابی استخر و استفاده از انواع دستگاه کف سابی  اطلاع حاصل کنید.

مراحل کف سابی استخر

برای کف سابی و جرم گیری استخر چند مرحله وجود دارد که ابتدا از لقمه ۴۶ ساب زن دستگاه برای رفع پستی و بلندی استخر استفاده می شود و با لقمه ۶۰برای پر کردن درزها یا بتونه نمودن استخر استفاده کنید و با لقمه ۱۲۰ و بعد ۲۲۰سنگ را مات کنید . در مرحله بعد برای براق شدن با لقمه لاکی امیرخانی تمام سطوح کف را براق کنید و با لقمه ۶۰۰ خط و خش و خطوط ریز را از بین می رود و بعد با لقمه ۸۰۰ ساب زده شده و در مرحله بعدی با لقمه سیناکس ساب زده و بالاخره مرحله ساب ایتالیایی است که برای براق شدن و درخشندگی سنگ ها استفاده می شود.

استخر چه مکان های باید کف سابی شود؟

کف سابی و جرم گیری استخر تنها مربوط به مجموعه استخرهای ورزشی نیست بلکه برای نظافت و ضدعفونی کردن استخرهای شخصی در منازل و ویلاها هم باید کفسابی شود . استخرهای سرپوشیده به علت اینکه آب مدتی در داخل استخر راکد است رسوب و جرم می گیرد که حتما باید کف سابی شود و استخرهای روباز هم به علت گرد و غبار و آلودگی به صورت دوره ای باید کف سابی شود. بنابراین قبل از اینکه استخر شما رسوب و جرم بگیرد به موقع آن را تمیز و کف سابی کنید.

بهترین روش برای کف سابی استخر

کف سابی استخر روش های متفاوتی دارد که با نظر کارشناسان متخصص در این زمینه به شما معرفی می شود . استخرهای که جرم و آلودگی زیادی ندارند با جاروبرس تمیز می شوند و برای از بین بردن بوی بد استخر از دستگاه بخار استفاده می شود و در بعضی اوقات که استخر بسیار رسوب و جرم دارد و آلوده است باید از روش اسید شویی استفاده کرد که البته نباید به سنگ آسیب برسد. در روش اسیدشویی حتما باید از یک متخصص کف شویی که در این زمینه تخصص دارد استفاده کنید که شما می توانید با شرکت پاک سابی که در زمینه سنگ سابی و کف سابی و غیره سابقه درخشان دارد راهنمایی و ارتباط برقرار کنید .

هزینه و قیمت کف سابی استخر چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه کف سابی و جرم گیری استخر بر اساس متراژ ، استفاده از نوع دستگاه ، نوع سنگ به کار رفته شده در استخر ، میزان رسوبات استخر و جرم آن ، استفاده از نوع مواد شوینده بستگی دارد که این کار باید توسط متخصصین ساب زنی انجام شود و هزینه ها برآورد شود که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت پاک سابی مراجعه و نحوه قیمت ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

کف سابی و جرم گیری استخر باعث می شود که همه سنگ ها براق و درخشان شوند و استخر ضدعفونی و تمیز شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت پاک سابی ارتباط و از نحوه خدمات این شرکت اطلاع حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا